Ova saradnja omogućava novoj i mlađoj publici da bude deo Olimpijskog pokreta 365 dana u godini
Partnerstvo podrazumeva saradnju na digitalnim kanalima promocije, kreiranje sadržaja i posebne sadržaje Olimpijskog kanala na Eurosportu
Kompanija Discovery Communications i Olimpijski kanal najavili su saradnju koja omogućava novoj i mlađoj publici da bude deo Olimpijskog pokreta 365 dana u godini. Ovo partnerstvo ljubiteljima Olimpijskih igara donosi inspirativne ljudske priče o ambicijama, naporima i dostignućima sportista tokom cele godine na još više uređaja.
Olimpijske Igre
Olimpijske igre 2020 na Eurosportu
20/07/2021 AT 14:10
Sporazumom, kojim je obuhvaćeno 50 tržišta širom Evrope, predstavljena je zajednička težnja obe strane da se prenos Olimpijskih igara na Eurosportu unapredi adekvatnim dodatnim programom koji će omogućiti većem broju fanova da budu deo Olimpijskog pokreta tokom cele godine.
Od 2. avgusta fanovi će biti u prilici da prate: brendirane sadržaje Olimpijskog kanala koji će biti emitovani na kanalima Eurosporta i na Eurosport Plejeru; Eurosportove sadržaje na Olimpijskom kanalu; digitalni portal Olimpijskog kanala na sajtu Eurosport.com; dodatno promovisanje sadržaja na društvenim mrežama Eurosporta.
Eurosport će, koristeći svoje produkcijske sposobnosti i ekspertizu, proizvesti ekskluzivni i originalni sadržaj posvećen ljubiteljima sporta koji će biti dostupan na svim platformama. Olimpijski kanal će promovisati Eurosportove platforme i sadržaj koji se na njima emituje uključujući i Olimpijske igre.
Brendirani sadržaj koji će biti emitovan od 2. avgusta na Eurosportu uključuje:
Šezdesetominutne specijale:
Hall of Fame serijal: program koji oživljava najveće olimpijske priče od Rija 2016. do Lilehamera 1994.
Kratke video forme na svim uređajima:
On the Line”: Sadržaj koji pruža neverovatan uvid u neke od najčuvenijih momenata Olimpijskih igara prikazane kroz ekskluzivne arhivske snimke i intervjue.
Against All Odds presented by Bridgestone”: Inspirativne priče o sportistima koji su prevazišli lične i profesionalne prepreke pre nego što su postigli uspehe na najvećem nivou.
The Olympics: On The Record”: U ovom programu su predstavljeni najpoznatiji olimpijski rekordi, koristeći niz vizuelnih metoda.
Tematska nedelja:
Eurosport će predstaviti i godišnju tematsku nedelju u kojoj će svaki dan biti prikazivani olimpijski sportovi i sadržaj.
Partnerstvo dodatno ojačava poziciju Eurosporta kao doma olimpijskih igara u Evropi, pružajući fanovima najbolje prenose sportskih događaja uživo i na zahtev. Gledaoci će biti u prilici da prate svaki momenat putovanja sportista ka Olimpijskim igrama, bilo da ovaj sadržaj prate preko svojih tv ekrana, na telefonima, tabletima ili uživo putem Eurosport Plejera. Sporazum dopunjuje globalnu digitalnu platformu Olimpijskog kanala, koju je pokrenuo Međunarodni olimpijski komitet (IOC) tokom ceremonije zatvaranja Olimpijskih igara u Riju 2016, i nastavlja da razvija lokalne verzije pružajući fanovima Olimpijskih igara personalizovanije iskustvo gledanja Igara.
Žan-Brija Peret (Jean-Briac Perrette), predsednik i direktor kompanije Discovery Networks International je rekao: “Ovo dugoročno partnerstvo sa Olimpijskim kanalom sklopljeno je sa ciljem da doprinese pružanju najboljih olimpijskih priča većem broju fanova na najprikladniji način.”
Za Eurosport, Olimpijske igre predstavljaju mnogo više od dve nedelje sporta. Uspostavljanje dugoročnog partnerstva sa Olimpijskim kanalom za proizvodnju, distribuciju i prezentovanje najboljih olimpijskih sadržaja značajno će ojačati naše tekuće programe koji će održavati olimpijski plamen tokom cele godine.“
Mark Parkman (Mark Parkman), generalni menadžer globalnog Olimpijskog kanala je izjavio: “Oduševljeni smo partnerstvom sa Eurosportom i što ćemo imati priliku da približimo publiku Olimpijskom pokretu kroz personalizovano iskustvo koje omogućava Olimpijski kanal.”
“Kako se približavamo našoj prvoj godišnjici, ovo novo partnerstvo predstavlja važan korak jer nastavljamo da rastemo i proširujemo platformu sa lokalizovanim verzijama širom sveta koje ljubiteljima omogućavaju da otkriju, dele i uživaju u čarima sporta i uzbuđenju Olimpijskih igara.”
Piter Haton (Peter Hutton), direktor Eurosporta je rekao: “Međunarodni olimpijski komitet je postao naš izuzetno važan partner tokom priprema za naše prve Igre kao doma Olimpijskih igara u Pjongčangu 2018. Zadovoljni smo što će ova nova saradnja produbiti naš odnos i produžiti našu olimpijsku priču još više.”
“Kada govorimo o olimpijskim pričama, verujemo da one treba da donesu nešto drugačije. To je razlog zašto ne prikazujemo ponovo istu olimpijsku arhivu nego želimo fanovima da prikažemo nešto novo – kao kada smo po prvi put predstavili Juseina Bolta, Karla Luisa i Džesija Ovensa zajedno u okviru serijala Trka legendi (Race of Legends)”.
Ovaj sporazum traje do 2024. godine, što se poklapa sa trajanjem prava prenosa Olimpijskih igara u Evropi koje ima kompanija Discovery Communications.
-Kraj-
O kompaniji Discovery Communicatons
Discovery Communications (Nasdaq: DISCA, DISCB, DISCK) zadovoljava znatiželju i podstiče angažovanost svojih najvernijih fanova velikim brojem ne-igranih, dečijih i sportskih programskih brendova. Sa 3 milijarde gledalaca koji prate Discovery portfolio koji je dostupan kao besplatna ili TV platforma dostupna uz pretplatu u više od 220 zemalja i teritorija, Discovery portfolio čine globalni brendovi kao što su Discovery Channel, TLC, Investigation Discovery, Animal Planet, Science and Turbo/Velocity, kao i OWN: Oprah Winfrey Network u Sjedinjenim Državama, Discovery Kids u Latinskoj Americi i Eurosport, kao vodeći pružalac lokalno relevantnih, vrhunskih sportskih sadržaja i dom Olimpijskih igara u Evropi. Discovery je korisnicima dostupan na svim uređajima, kako putem Discovery VR usluge, Eurosport Player-a, Dplay-a, tako i dodatne TV Everywhere ponude koja uključuje GO portfolio TVE aplikacija i Discovery K!ds Play. Za više informacija posetite: www.discoverycommunications.com
O kanalu Eurosport
Eurosport je kanal u vlasništvu kompanije Discovery koji povezuje fanove i sportiste na najvećim sportskim događajima. Kao novi dom Olimpijskih igara u Evropi, Eurosport će omogućiti vrhunsko iskustvo Igara velikom broju ljudi – povezujući fanove sa njihovim lokalnim herojima. Učvršćujući se kao dom biciklizma, tenisa i zimskih sportova, kanali Eurosport 1 i Eurosport 2, kao i Eurosportnews dosežu do 236 miliona kumulativnih pretplatnika širom 94 zemlje u Evropi, pacifičkoj Aziji, Africi i bliskom Istoku. Eurosport.com je najposećenija internet stranica koja se bavi sportskim vestima, sa 14.5 miliona posetilaca mesečno. Eurosport Player je sveobuhvatna propusnica za najveće događaje, dostupna uvek i svuda u 52 zemlje.
Eurosport Events je specijalizovan za organizaciju i promociju međunarodnih sportskih događaja. Više informacija je dostupno na corporate.eurosport.com
O Olimpijskom kanalu
Olimpijski kanal je multiplatformska destinacija na kojoj fanovi mogu otkrivati i pratiti sportski program i program posvećen Olimpijskim igrama tokom cele godine. Uz originalne programe, vesti, prenose sportski događaja i najvažnijih dešavanja, Olimpijski kanal pruža fanovima dodatni pristup sportovima i sportistima 24 sata na dan, 365 dana u godini na 11 jezika. Olimpijski kanal je osnovan u avgustu 2016. godine kako bi pružio podršku olimpijskoj agendi 2020 Međunarodnog olimpijskog komiteta, omogućavajući mlađim generacijama, fanovima i novoj publici da postanu deo Olimpijskog pokreta. Olimpijski kanal podržavajuWorldwide TOP Partners Bridgestone, Toyota i Alibaba. Olimpijski kanal je dostupan preko mobilnih platformi zaAndroid i iOS uređaje i na olympicchannel.com.
Društvene mreže
Za više informacija pratite Olimpijski kanal na Facebook, Instagram, Twitter i YouTube stranicama ili se prijavite na olympicchannel.com.
Olimpijske Igre
Olimpijske igre mladih u Buenos Ajresu
08/10/2018 AT 13:31
Olimpijske Igre
Ester Ledecka osvojila zlato i u snoubordu
24/02/2018 AT 10:13