Kompanija Discovery Communications i Eurosport najavljuju planove za prenos Zimskih olimpijskih igara
Strategija pod nazivom ‘Make it Yours’ pružiće fanovima širom Evrope pristup svakom trenutku Zimskih olimpijskih igara
Prve potpuno digitalne Olimpijske igre za Evropu – Na svim uređajima, svaki momenat, svi sportisti i sportski događaji… samo na Eurosportu.
Olimpijske Igre
Olimpijske igre 2020 na Eurosportu
20/07/2021 AT 14:10
Tehnologija i inovacije – predstavljanje “Eurosport Cube” studija*, prvi put na Olimpijskim igrama biće korišćena uvećana stvarnost (augmented reality) i unapređeni podaci
Komentari i analize eksperata – više od 150 sportskih stručnjaka će komentarisati i analizirati zimske discipline
Kako bi obeležili 100 dana pred početak Zimskih olimpijskih igara u Pjongčangu 2018. godine, kompanije Discovery Communications i Eurosport najavili su svoje planove u vezi sa transformacijom iskustva gledanja Zimskih olimpijskih igara.
Prve potpuno digitalne Olimpijske igre za Evropu
Eurosport će gledaocima u Evropi predstaviti prve potpuno digitalne Olimpijske igre (kako prenosima uživo kao i servisom „na zahtev“) širom 48 evropskih tržišta**. Eurosport Player će biti jedino mesto na kom će fanovi biti u mogućnosti da prate svaki momenat sportskih događaja i svoje omiljene sportiste i to online, preko mobilnih telefona, tableta ili povezivanjem preko TVuređaja. Gledaocima širom kontinenta će biti dostupno više od 4,000 sati programa i 100 događaja, uključujući i 900 sati prenosa uživo.
Uz Eurosport Player fanovi će biti u mogućnosti da personalizuju i definišu svoje olimpijsko iskustvo. U novoj kampanji pod nazivom Make It Yours, koja startuje u novembru, fanovi će biti u mogućnosti da sami odrede koje olimpijske sadržaje će gledati, kada i na koji način će pratiti svoje omiljene sportove i sportiste.
U ovoj kampanji biće predstavljena i nova himna Eurosporta – moderna verzija pesme ‘I Want It All’ grupe Queen, koju izvodi Londonski simfonijski orkestar. Ova himna oslikava mogućnost fanova da pristupe svakom događaju sa Zimskih olimpijskih igara bilo gde i bilo kada preko servisa Eurosporta.
Usvajajući pristup prilagođen novim generacijama, kompanija Discovery je nedavno najavila jedinstveno evropsko olimpijsko partnerstvo sa kompanijom Snap Inc***. Ovo partnerstvo će korisnicima Snapchata u Evropi omogućiti da tokom Igara u Pjongčangu 2018 prate i stvaraju različite vrste sadržaja.
Eurosport će u Pjongčangu imati poseban mobilni digitalni studio i sarađivaće sa nekim od najpoznatijih digitalnih influensera iz cele Evrope, koji će biti deo uredničkih timova tokom Igara i zajedno će stvarati sadržaj za društvene mreže koji će biti usmeren na mlađu publiku.
Tehnologija i inovacije
Inovacije će obeležiti prenos Olimpijskih igara na Eurosportu, a to se prvenstveno odnosi na korišćenje najnovije produkcijske tehnologije, upotrebu većeg broja podataka i 1.100 kamera koje će fanove približiti akciji.
Poseban akcenat stavljen je na novi “Eurosport Cube” studio, u kom će uz pomoć revolucionarne tehnologije događaji iz Pjongčanga biti predstavljeni gledaocima. U Cube studiju uz pomoć uvećane stvarnosti (AR) i unapređenih podataka biće stvoreno jedinstveno interaktivno okruženje koje će fanovima pružiti vrhunsku analizu akcije sa Igara.
Kao deo programa kanala Eurosport, gledaocima će biti dostupno i do 100 novih i jedinstvenih kratkih filmskih formi u kojima će uz pomoć tehnologije biti pružen bolji uvid u zimske sportove. Ovaj originalni sadržaj će pružiti novu perspektivu ljubiteljima zimskih sportova, kao i mogućnost da i oni sami postanu eksperti.
Primer toga je program kanala Eurosport pod nazivom Sport Explainers. To je program u kojem se korišćenjem uvećane stvarnosti i podataka prikazuju tehnička objašnjenja zimskih disciplina i objašnjava na koji način najbolji svetski sportisti osvajaju zlato.
Vrhunska stručnost i analiza
Tim kanala Eurosport čini veliki broj globalnih stručnjaka, a 150 lokalnih eksperata i olimpijaca izveštavaće sa lica mesta i na taj način će fanove približiti Olimpijskim igrama. Tim stručnjaka čini veliki broj bivših sportista koji su bili na samom vrhu u svojim disciplinama i čija imena su ostala zapamćena u njihovim zemljama.
Preko 150 eksperata i komentatora zimskih sportova, uključujući i 58 olimpijaca, koji su zajedno učestvovali na 151 Olimpijskim igrama, osvojili 75 olimpijskih medalja i 28 zlatnih medalja, doneće fanovima detaljnu analizu i najbolji uvid u sportske događaje iz Pjongčanga.
Nove kratke forme u kojima će se pojaviti stručnjaci Eurosporta i zvezde zimskih sportova u usponu, koje će učestvovati na Igrama u Pjongčangu uključuju:
My Olympic Confession’ je program koji prikazuje priče olimpijskih legendi i stručnjaka Eurosporta, ispričane od strane njih samih, koje pružaju uvid u njihove olimpijske priče otkrivajući lična i intimna sećanja sa Igara.
Ones To Watch’ je program koji predstavlja nove talente zimskih sportova i njihovo putovanje ka Pjongčangu.
Žan-Brija Peret (Jean-Briac Perrette), direktor i predsednik kompanije Discovery Networks International, izjavio je: “Igre u Pjongčangu 2018. označavaju početak našeg dugoročnog partnerstva sa Međunarodnim olimpijskim komitetom. Želimo da promenimo iskustvo praćenja Olimpijskih igara uz impresivne priče, stručne analize naših talenata i sveobuhvatnu strategiju koja doseže do nove i mlade publike. Znamo da gledaoci žele više – više pristupa lokalnim herojima, više stručnih analiza i više različitih načina da prate Olimpijske igre, a upravo je to ono što mi pružamo fanovima širom Evrope.”
Piter Haton (Peter Hutton), direktor Eurosporta rekao je: “Naše vođstvo u sportskom izveštavanju, kombinovano sa širokom prisutnošću i platformama kompanije Discovery, približiće lokalne fanove njihovim omiljenim događajima i sportistima. Naš jedinstveni Eurosport Cube studio je odličan primer toga kako uzuvećanu stvarnost i unapređene podatke fanovima obezbeđujemo detaljniju analizu akcije. Na ovakav način će stručna analiza biti predstavljena u interaktivnom i impresivnom virtuelnom svetu koji do sada nije viđen na Olimpijskim igrama.”
Prvog novembra Eurosport će ceo dan posvetiti olimpijskom programu i sadržaju, a ove zime, svakog vikenda, ljubitelji zimskih sportova će biti u mogućnosti da prate poseban program pod nazivom Destination PyeongChang u kom će biti prikazani sportisti i njihova olimpijska putovanja, kao i najbolji momenti zimskih sportova svake nedelje.
Vesti u vezi sa Zimskim olimpijskim igrama na Eurosportu možete pratiti na: www.eurosport.com/olympics
- KRAJ -
*Radni naslov
**Izuzev Francuske 2018-2020. Izuzev Rusije. Eurosport će biti zvanični emiter u Velikoj Britaniji 2018. i 2020.
*** Izuzev Francuske i Rusije
O kanalu Eurosport
Eurosport, sportska destinacija broj jedan u Evropi, povezuje fanove i sportiste na najvećim sportskim događajima. Kao novi dom Olimpijskih igara u Evropi, Eurosport će omogućiti vrhunsko iskustvo Igara velikom broju ljudi – povezujući fanove sa njihovim lokalnim herojima kroz celogodišnju priču. Učvršćujući se kao dom biciklizma, grend slem tenisa i zimskih sportova, kanali Eurosport 1 i Eurosport 2, kao i Eurosportnews dosežu do 236 miliona kumulativnih pretplatnika širom 94 zemlje u Evropi, pacifičkoj Aziji, Africi i bliskom Istoku. Eurosport.com je najposećenija internet stranica koja se bavi sportskim vestima, sa 14.5 miliona posetilaca mesečno. Eurosport Player je sveobuhvatna propusnica za najveće događaje, dostupna uvek i svuda u 52 zemlje.
Eurosport Events je specijalizovan za organizaciju i promociju međunarodnih sportskih događaja. Više informacija je dostupno na corporate.eurosport.com
O kompaniji Discovery Communications:
Discovery Communications (Nasdaq: DISCA, DISCB, DISCK) zadovoljava znatiželju i podstiče angažovanost svojih najvernijih fanova velikim brojem ne-igranih, dečijih i sportskih programskih brendova. Sa 3 milijarde gledalaca koji prate Discovery portfolio koji je dostupan kao besplatna ili TV platforma dostupna uz pretplatu u više od 220 zemalja i teritorija, Discovery portfolio čine globalni brendovi kao što su Discovery Channel, TLC, Investigation Discovery, Animal Planet, Science and Turbo/Velocity, kao i OWN: Oprah Winfrey Network u Sjedinjenim Državama, Discovery Kids u Latinskoj Americi i Eurosport, kao vodeći pružalac lokalno relevantnih, vrhunskih sportskih sadržaja i dom Olimpijskih igara u Evropi. Discovery je vodeći provajder edukativnih proizvoda i usluga školama, uključujući i nagrađivane serije K-12 digitalnih textbook-ova. Za više informacija posetite: www.discoverycommunications.com
Olimpijske Igre
Olimpijske igre mladih u Buenos Ajresu
08/10/2018 AT 13:31
Olimpijske Igre
Ester Ledecka osvojila zlato i u snoubordu
24/02/2018 AT 10:13