Eurosport je danas predstavio svoj noviTV logo za Zimske olimpijske igre u Pjongčangu 2018. godine. Igre u Pjongčangu su prve koje će Eurosport prenositi kao novi dom Olimpijskih igara u Evropi.
Logo Eurosporta koji će biti u upotrebi tokom Olimpijskih igara u Pjongčangu 2018. godinesimbolizuje kako početak nove ere za evropsku sportsku destinaciju broj jedan tako i najveći sportski događaj koji će moći da se isprati na svim kanalima i platformama Eurosporta za vreme priprema, ali i tokomIgara u Pjongčangu.
Novi logo čine aktuelnilogotip Eurosporta i slovna oznaka Pjongčanga, ispod kojih se nalaze Olimpijski krugovi. Iznad ova tri elementa nalazi se silueta planine – prirodnog okruženja Zimskih igara. Pozadina, u obliku luka, predstavlja imitaciju oblika olimpijskih krugova i biće dostupna u više različitih boja, na taj način izražavajući duh moderne K-pop kulture.
Olimpijske Igre
Olimpijske igre 2020 na Eurosportu
20/07/2021 AT 14:10
Piter Haton (Peter Hutton), direktor Eurosporta, je izjavio: “Kao novi dom Olimpijskih igara u Evropi i ponosni partner najvećeg svetskog sportskog događaja, želimo da osiguramo da Eurosport postane sinonim za Olimpijskeigre u svakoj prilici. Ovakav identitet brenda odražava duh Južne Koreje i mi se nadamo da će postati prepoznatljiv ljubiteljima sporta kaoupečatljivi momenat naših prenosa iz Pjongčanga 2018. godine.”
Haton je dodao:”Ostalo je manje od godinu dana do Igara u Pjongčangu,i mi već uveliko sprovodimo našu nameru da izmenimo iskustvo praćenja Olimpijskih igara i da ih približimo što većem broju ljudi u Evropi. Želimo da ljubiteljima sporta ponudimo nešto zaista drugačije, šansu da isprate svakog lokalnog heroja, svaki sport i svaki trenutak koji je njima važan. Program koji emitujemo dokazuje da smo sposobni da to postignemo.”

Logo Eurosporta za PjongČang 2018

Image credit: Eurosport

Na predstojećim Zimskim olimpijskim igrama, Eurosport će prenositi više od 100 događaja, uživo ili na zahtev korisnika, omogućavajući korisnicima pristup putem bilo kojeg uređaja u bilo koje vreme. Zahvaljujući tome, Igre u Pjongčangu 2018.godine će postati najdigitalnije Olimpijske igre u Evropi ikada, prenosom svakog trenutka akcije, kao i stvaranjem velikog broja sadržaja na digitalnim sajtovima Eurosporta (uključujući i Eurosport.com) i na društvenim mrežama.
Discovery Communications poseduje ekskluzivna multimedijalna prava za prenos Olimpijskih igara u 50 zemalja* i teritorija u Evropi u periodu od 2018. do 2024. godine, kako je objavio Međunarodni olimpijski komitet u junu 2015. godine
- KRAJ -
*Sem Francuske u periodu od 2018-2020. godine. Eurosport će biti zvaničniemiter i za teritoriju Ujedinjenog Kraljevstva 2018. i 2020. godine. Ovo se ne odnosi na Rusiju.
O Eurosport-u
Eurosport je kanal u vlasništvu kompanije Discovery koji povezuje fanove i sportiste na najvećim sportskim događajima. Kao novi dom Olimpijskih igara u Evropi, Eurosport će omogućiti vrhunsko iskustvo Igara velikom broju ljudi – povezujući fanove sa njihovim lokalnim herojima. Učvršćujući se kao dom biciklizma, grend slem tenisa i zimskih sportova, kanali Eurosport 1 i Eurosport 2, kao i Eurosportnews dosežu do 236 miliona kumulativnih pretplatnika širom 93 zemlje u Evropi, pacifičkoj Aziji, Africi i bliskom Istoku. Eurosport.com je najposećenija internet stranica koja se bavi sportskim vestima, sa 14 miliona posetilaca mesečno. Eurosport Player je sveobuhvatna propusnica za najveće događaje, dostupna uvek i svuda u 52 zemlje.
Eurosport Events je specijalizovan za organizaciju i promociju međunarodnih sportskih događaja. Više informacija je dostupno na corporate.eurosport.com
O kompaniji Discovery Communicatons
Discovery Communications (Nasdaq: DISCA, DISCB, DISCK) zadovoljava znatiželju i podstiče angažovanost svojih najvernijih fanova velikim brojem ne-igranih, dečijih i sportskih programskih brendova. Sa 3 milijarde gledalaca koji prate Discovery portfolio koji je dostupan kao besplatna ili TV platforma dostupna uz pretplatu u više od 220 zemalja i teritorija, Discovery portfolio čine globalni brendovi kao što su Discovery Channel, TLC, Investigation Discovery, Animal Planet, Science and Turbo/Velocity, kao i OWN: Oprah Winfrey Network u Sjedinjenim Državama, Discovery Kids u Latinskoj Americi i Eurosport, kao vodeći pružalac lokalno relevantnih i vrhunskih sportskih sadržaja širom Evrope. Za više informacija posetite: www.discoverycommunications.com
Olimpijske Igre
Olimpijske igre mladih u Buenos Ajresu
08/10/2018 AT 13:31
Olimpijske Igre
Ester Ledecka osvojila zlato i u snoubordu
24/02/2018 AT 10:13