Getty Images

Kompanija Discovery i PGA Tur donose fanovima golfa jedinstven internacionalni servis

Kompanija Discovery i PGA Tur donose fanovima golfa jedinstven internacionalni servis

The 18/06/2018 at 07:38

Dvanaestogodišnji savez, koji treba da stupi na snagu 2019. i da traje do 2030. godine, podrazumeva globalna multi-platformska prava prenosa, izvan Sjedinjenih Država, na sve PGA turove

  • Razvoj novog brendiranog PGA Tur OTT video striming servisa ima za cilj da fanovima golfa pruži još više kvalitetnog sadržaja na svim mobilnim ekranima i uređajima kroz 220 tržišta i teritorija
  • Fanovi će imati priliku da isprate oko 2000 sati vrhunskog sadržaja sa više od 40 PGA Tur događaja i oko 150 turnira godišnje, uključujući Šampionat igrača (The Players Championship), FedEx kup (FedExCup Playoffs) i Predsednički kup (Presidents Cup)

Njujork/London – Kompanija Discovery i PGA Tur najavili su planove o formiranju jedinstvenog strateškog saveza kako bi stvorili novi globalni dom golfa, pružajući mogućnost najvernijim fanovima da isprate najzanimljivije trenutke, igrače i šampionate na svim ekranima i uređajima. Cilj saveza je unapređivanje ovog sporta i povezivanje fanova širom sveta.

Jedinstven dvanaestogodišnji savez, koji treba da stupi na snagu 2019. godine i da važi do 2030, podrazumeva globalna multi-platformska prava prenosa, izvan Sjedinjenih Država, na sve PGA turove sa oko 2000 sati sadržaja godišnje, uključujući šest turova koji su organizovani pod okriljem PGA Tura i više od 150 turnira – kao što su Šampionat igrača, FedEx kup i Predsednički kup.

Osim prava na linearne prenose uživo na 220 tržišta, savez podrazumeva i stvaranje posebnog brendiranog PGA Tur OTT video striming servisa. Kompanija Discovery će uložiti više od 2 milijarde dolara u ovaj savez, uključujući licenciranje PGA Tur međunarodnih medijskih prava i izgradnju globalne OTT platforme koja će biti dostupna izvan Sjedinjenih Država, uz postepeno povećavanje godišnjih investicija tokom trajanja saveza.

Dejvid Zaslav (David Zaslav), predsednik i direktor kompanije Discovery, je izjavio: “Ovo je poseban dan za sve ljubitelje golfa širom sveta jer su kompanija Discovery i PGA Tur udružili svoje snage kako bi stvorili nešto što niko do sada nije uradio. Cilj ovog dugoročnog partnerstva je da stvori novi globalni dom golfa, tako što će fanovima širom sveta približiti oko 2000 sati najboljih momenata ovog sporta, priča i igrača. Oslanjajući se na uspešan prenos Olimpijskih igara u Pjongčangu, doprinos kompanije Discovery ovom novom partnerstvu ogleda se u globalnom dosegu raznovrsnoj publici, pružanju vrhunske sportske ekspertize, kvalitetnih platformi za praćenje programa i stvaranju nove dugoročne ponude na svakom tržištu izvan SAD-a.”

Džej Monahan (Jay Monahan), komesar PGA Tura je rekao: “Ovo je zaista uzbudljiv korak za PGA Tur zato što predstavlja ogromnu priliku da ubrza i proširi naše globalno medijsko poslovanje izvan SAD-a, kao i da pomogne širenju globalne baze fanova golfa, a sve to uz pomoć našeg iskusnog strateškog partnera. Ovo partnerstvo je takođe korisno i našim nedavno otvorenim kancelarijama u Londonu, Tokiju i Pekingu jer podržava naše dugoročne ciljeve koji se prvenstveno odnose na podršku razvoja golfa.”

Kompanija Discovery ima značajno iskustvo kada je reč o globalnim sportskim pravima, optimizaciji gledanosti i angažovanosti na svojim i na platformama svojih partnera. Discovery je dom Olimpijskih igara u Evropi i kroz svoj vodeći sportski brend Eurosport, prikazuje vrhunski u potpunosti lokalizovan sadržaj tokom cele godine na tv kanalima i OTT striming servisu Eurosport Plejeru širom 54 tržišta.

-KRAJ-

O kompaniji Discovery:

Discovery, Inc. (Nasdaq: DISCA, DISCB, DISCK) zadovoljava znatiželju i podstiče angažovanost svojih najvernijih fanova velikim brojem svojih brendova. Discovery godišnje pruža preko 8.000 sati originalnog programa i lider je kada je reč o najrazličitijim žanrovskim programima. Discovery inovativni portfolio je dostupan u 220 zemalja i teritorija na 50 jezika, dostupan je publici na svim platformama kao što je TV Everywhere - GO portfolio i Discovery Kids Play; striming servisima kao što su Eurosport Player i Motor Trend OnDemand; kao i na digitalnim i sadržajima društvenih mreža Nine Media grupe. Discovery portfolio čine: Discovery Channel, HGTV, Food Network, TLC, Investigation Discovery, Travel Channel, Turbo/Velocity, Animal Planet, i Science Channel, kao i OWN: Oprah Winfrey Network u SAD, Discovery Kids u Latinskoj Americi i Eurosport kao vodeći pružalac lokalno relevantnih, vrhunskih sportskih sadržaja i dom Olimpijskih igara u Evropi. Za više informacija posetite www.corporate.discovery.com i pratite @DiscoveryInc na društvenim mrežama.