Eurosport

Predstavljen identitet brenda Eurosport za Olimpijske igre u Tokiju 2020

Predstavljen identitet brenda Eurosport za Olimpijske igre u Tokiju 2020

The 12/03/2019 at 14:17Updated The 12/03/2019 at 14:19

Predstavljen novi logo Eurosporta za Olimpijske igre u Tokiju 2020. koji je inspirisan japanskim stilom Manga, kako bi se obeležilo 500 dana do početka Igara

• Perrette: Svim fanovima donosimo iskustvo bez premca koje se ogleda u mogućnosti pristupa svakom minutu, svakom sportu i svim sportistima

• Eurosport spreman da nastavi tradiciju rekordnih Zimskih olimpijskih igara u Pjongčangu iz 2018. godine

Kako bi obeležili 500 dana do paljenja plamena na Olimpijskom stadionu u Tokiju, kompanija Eurosport – dom Olimpijskih igara u Evropi* - predstavila je danas novo brend obeležje koje će se pojavljivati na ekranima za vreme Igara koje će se naredne godine održati u Tokiju.

U potrazi za posebnim dizajnom i oslanjajući se na potrebu da se izgradi priča koja će povezivati sve sportove koji će biti predstavljeni u Tokiju 2020. godine, kompanija Eurosport je inspiraciju pronašla u Mangi – jedinstvenom stilu japanskog stripa namenjenom odraslima i deci.

Novi logo ujedinjuje logo Eurosporta, Olimpijske krugove i Tokio 2020 font koji je inspirisan Mangom. Na ovakav način se premošćuje jaz između zapadnih i istočnih kultura i Manga se uvodi u novu eru.

JB Perrette predsednik i generalni direktor kompanije Discovery International, je izjavio: “Naše olimpijsko putovanje je počelo sa Igrama u Pjongčangu 2018. godine. Zaista nam je čast da prenosimo jedan od najvećih sportskih događaja na svetu fanovima širom Evrope. Koristili smo inovativne tehnike i nove načine angažovanja širom svih naših platformi kako bismo ove Igre učinili digitalnim, što je bilo ključno u ostvarivanju rekordne gledanosti.

Naše ambicije za Igre u Tokiju su još veće. Težimo da pružimo iskustvo prenosa Olimpijskih igara do nivoa koji do sada nije bio viđen; bićemo snažniji i odvažniji, uključujući još više fanova na još više uređaja i prikazujući svaki minut, svaki sport i sve sportiste.”

„Eurosport emituje 70% sportskih disciplina sa Letnjih olimpijskih igara, tako da su naši vrhunski stručnjaci spremni da prenose najznačajnije sportske priče, pružajući fanovima jedinstvenu sportsku ekspertizu. Naš inovativni studio “Kocka Eurosporta” bio je pun pogodak i mi ćemo ovo iskustvo unaprediti koristeći najnovije tehnologije za Tokio 2020. kako bismo fanove uključili u akciju kao nikada do sada. "

George Aivazoglou, potpredsednik marketinga u kompaniji Eurosport, je rekao: “Želeli smo da naš brend identitet za Igre u Tokiju 2020. predstavlja jedinstven simbol koji uključuje i odaje počast japanskoj kulturi, a da uz legendarni logo Eurosporta postane odmah prepoznatljiv milionima ljudi koji gledaju Olimpijske igre širom Evrope.

“Tokom naredih 18 meseci fanovi će moći da vide na koji način će ovaj novi kreativni mehanizam podržati Eurosportovu marketinšku kampanju pred i tokom Igara u Tokiju 2020. Verujemo da smo sa ovim dizajnom stvorili sveobuhvatan vizuelni identitet koji prikazuje dinamičnost Igara i angažuje mlade generacije – zaista vizionarski.”

U junu 2015. godine Međunarodni olimpijski komitet najavio je da će dodeliti multimedijska prava prenosa Olimpijskih igara za 50 zemalja i teritorija kompanijama Discovery, Inc. i Eurosport za period od 2018. do 2024. godine. Tokom Igara u Pjongčangu 2018, prvih koje je Eurosport prenosio kao novi dom Olimpijskih igara u Evropi, zabeležena je rekordna gledanost kada je reč o Zimskim olimpijskim igrama sa 63% ljudi u Evropi koji su pratili ovaj događaj.**

Ceremonija otvaranja Olimpijskih igara u Tokiju 2020. održaće se u petak, 24. jula, a Igre će trajati do 9. avgusta.

*Izuzev Francuske 2018-2020. Izuzev Rusije. Eurosport će biti zvaničan emiter u Velikoj Britaniji 2018. i 2020.

** Na top 10 tržišta kompanije Discovery, na platformama kompanije Discovery i partnera

- KRAJ -

O kompaniji Discovery:

Discovery, Inc. (Nasdaq: DISCA, DISCB, DISCK) zadovoljava znatiželju i podstiče angažovanost svojih najvernijih fanova velikim brojem svojih brendova. Discovery godišnje pruža preko 8.000 sati originalnog programa i lider je kada je reč o najrazličitijim žanrovskim programima. Discovery inovativni portfolio je dostupan u 220 zemalja i teritorija na 50 jezika, dostupan je publici na svim platformama kao što je TV Everywhere - GO portfolio i Discovery Kids Play; striming servisima kao što su Eurosport Player i Motor Trend OnDemand; kao i na digitalnim i sadržajima društvenih mreža Nine Media grupe. Discovery portfolio čine: Discovery Channel, HGTV, Food Network, TLC, Investigation Discovery, Travel Channel, Turbo/Velocity, Animal Planet, i Science Channel, kao i OWN: Oprah Winfrey Network u SAD, Discovery Kids u Latinskoj Americi i Eurosport kao vodeći pružalac lokalno relevantnih, vrhunskih sportskih sadržaja i dom Olimpijskih igara u Evropi. Za više informacija posetite www.corporate.discovery.com i pratite @DiscoveryInc na društvenim mrežama.

O kanalu Eurosport

Eurosport, sportska destinacija broj jedan u Evropi, povezuje fanove i sportiste na najvećim sportskim događajima. Kao novi dom Olimpijskih igara u Evropi, Eurosport je tokom Igara u Pjongčangu 2018. približio vrhunsko iskustvo Olimpijskih igara velikom broju ljudi – povezujući fanove sa njihovim lokalnim herojima kroz celogodišnju priču. Učvršćujući se kao dom biciklizma, grend slem tenisa i zimskih sportova, kanali Eurosport 1 i Eurosport 2 dosežu do 242 miliona kumulativnih pretplatnika širom 75 zemalja u Evropi, pacifičkoj Aziji, Africi i bliskom Istoku. Eurosport.com je najposećenija internet stranica koja se bavi sportskim vestima, sa 42 miliona posetilaca mesečno.

Eurosport Events je specijalizovan za organizaciju i promociju međunarodnih sportskih događaja. Više informacija je dostupno na corporate.eurosport.com