Ovim ugovorom najveći svetski proizvođač pneumatika i proizvoda od gume biće prisutan na svim platformama Eurosporta - TV, digitalnim, društvenim platformama - na velikim tržištima širom Evrope
Eurosport pruža integrisanu podršku kompaniji Bridgestonekoja će se fanovima obratiti u kampanji osmišljenoj za Zimske olimpijske igre pod nazivom ‘Chase Your Dream, No Matter What’
Eurosport i kompanija Bridgestone najavljuju veliko partnerstvo pred Zimske olimpijske igre u cilju proslave statusa kompanije Bridgestone kao globalnog partnera Olimpijskih igara i podrške kampanji ‘Chase Your Dream, No Matter What’ širom Evrope *.
Eurosport
Predstavljen identitet brenda Eurosport za Olimpijske igre u Tokiju 2020
12/03/2019 AT 13:19
Kao partner kompanije Eurosport za Zimske olimpijske igre u Pjongčangu 2018. godine, kompanija Bridgestone dobija istaknutu poziciju na svim platformama i ekranima Eurosporta od prisustva na tv kanalima i sadržajima na zahtev, do prisustva na društvenim mrežama i digitalnim servisima. Na ovakav način kompanija Bridgestone postaje dostupna milionima fanova širom 50 evropskih tržišta.
Pred prethodne Olimpijske igre, brendovi su potpisivali pojedinačne ugovore sa više partnera kako bi bili u prilici da se približe olimpijskim fanovima na tržištima širom Evrope. Do i tokom Igara u Pjongčangu 2018, Eurosport će kompaniji Bridgestone omogućiti jedinstvenu priliku za promovisanje svog brenda među ljubiteljima Olimpijskih igara širom Evrope.
"Eurosport unosi inovacije u prenos Olimpijskih igara. Svaki trenutak ovog spektakularnog globalnog događaja biće dostupan na Eurosportu, Eurosport Player servisu i sajtu Eurosport.com, što znači da će fanovi biti bliži akciji više nego ikada," rekao je Džonatan Dejvis (Jonathan Davies), upravni direktor međunarodnih reklamnih partnerstava za Discovery i Eurosport. "Ponosni smo na našu inovativnu saradnju sa kompanijom Bridgestone čiji je cilj potpuna integracija brenda u jedan od najvećih svetskih sportskih događaja 2018. godine, povezivanje sa našim najstrastvenijim fanovima, kao i učvršćavanje posebne veze između kompanije Bridgestone i Olimpijskih igara."
"Kao zvanični globalni partner Olimpijskih igara, jako smo uzbuđeni zbog predstojećih Zimskih olimpijskih igara koje slave neverovatan duh, trud i dostignuće čovečanstva", rekao je Tieri Jaspin (Thierri Jupsin), direktor brend marketinga u kompaniji Bridgestone. "Sponzorsko partnerstvo sa Eurosportom je odlično za naš brend i ojačaće našu povezanost sa Olimpijskim pokretom i najaktivnijim zajednicama u Europi".
Kampanja kompanije Bridgestone pod nazivom ‘Chase Your Dream, No Matter What’ proslavlja tim ambasadora i njihovu izuzetnu borbu da ispune svoje sportske snove i postignu olimpijski uspeh. Kampanja počinje ovog meseca i sastojaće se od televizijskih spotova koji će biti emitovani na kanalu Eurosport i brendiranih Bridgestone promo spotova koji će biti prikazivani na kanalima Eurosporta i Eurosport Player servisu. Bridgestone je sponzor odeljka "dom Olimpijskih igara" kao i stranice za vesti i rezultate iz Pjongčanga na Eurosportovom sajtu i mobilnim aplikacijama. Na društvenim mrežama Eurosport-a Bridgestone će sponzorisati dnevne objave sa rezultatima sportskih događaja. Kao deo integrisane kampanje za zimske sportove, Bridgestone je takođe sponzor prenosa Svetskog kupa u alpskom skijanju i Svetskog kupa u ski skokovima na Eurosportu. U Francuskoj, gde Eurosport postaje zvanični emiter za Olimpijske igre za Pekingu 2022. i Parizu 2024, kreirana je reklamna TV kampanja za Bridgestone koja naglašava vezu kompanije sa Olimpijskim igrama.
Okompaniji Discovery Communicatons
Discovery Communications (Nasdaq: DISCA, DISCB, DISCK) zadovoljava znatiželju i podstiče angažovanost svojih najvernijih fanova velikim brojem ne-igranih, dečijih i sportskih programskih
brendova. Sa 3 milijarde gledalaca koji prate Discovery portfolio koji je dostupan kao besplatna ili TV platforma dostupna uz pretplatu u više od 220 zemalja i teritorija, Discovery portfolio čine globalni brendovi kao što su Discovery Channel, TLC, Investigation Discovery, Animal Planet, Science and Turbo/Velocity, kao i OWN: Oprah Winfrey Network u Sjedinjenim Državama, Discovery Kids u Latinskoj Americi i Eurosport, kao vodeći pružalac lokalno relevantnih, vrhunskih sportskih sadržaja i dom Olimpijskih igara u Evropi. Discovery je korisnicima dostupan na svim uređajima, kako putem Discovery VR usluge, Eurosport Player-a, Dplay-a, tako i dodatne TV Everywhere ponude koja uključuje GO portfolio TVE aplikacija i Discovery K!ds Play. Za više informacija posetite: www.discoverycommunications.com
O kanalu Eurosport
Eurosport je kanal u vlasništvu kompanije Discovery koji povezuje fanove i sportiste na najvećim sportskim događajima. Kao novi dom Olimpijskih igara u Evropi, Eurosport će omogućiti vrhunsko iskustvo Igara velikom broju ljudi – povezujući fanove sa njihovim lokalnim herojima. Učvršćujući se kao dom biciklizma, tenisa i zimskih sportova, kanali Eurosport 1 i Eurosport 2, kao i Eurosportnews dosežu do 236 miliona kumulativnih pretplatnika širom 94 zemlje u Evropi, pacifičkoj Aziji, Africi i bliskom Istoku. Eurosport.com je najposećenija internet stranica koja se bavi sportskim vestima, sa 14.5 miliona posetilaca mesečno. Eurosport Player je sveobuhvatna propusnica za najveće događaje, dostupna uvek i svuda u 52 zemlje.
Eurosport Events je specijalizovan za organizaciju i promociju međunarodnih sportskih događaja. Više informacija je dostupno na corporate.eurosport.com
Eurosport
Politika Privatnosti
12/07/2018 AT 14:21
Eurosport
30 godina Eurosporta
05/02/2019 AT 14:03